یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از دبیرکل سازمان ملل متحد خواست برای بازدید از بیمارستان ها و مراکز درمانی غزه، یک کمیته بین المللی تشکیل دهد تا کذب بودن ادعاهای رژیم صهیونیستی برای این کمیته مشخص شود.

درخواست حماس برای تشکیل کمیته بین المللی جهت بازدید از بیمارستان های غزه

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، «اسامه حمدان» نماینده جنبش حماس در بیروت گفت: تصاویر انتشار یافته توسط رژیم اشغالگر بیانگر آن است که بیمارستان شفا، به طور مستقیم هدف بوده است و دشمن صهیونیستی نتوانسته است وجود هیچ گونه سکوی پرتاب موشک در آن را نشان دهد.

حمدان افزود: رژیم اشغالگر قدس، خانواده ها و کودکان را در استان های مرکزی نوار غزه و جاده های جنوب این شهر بمباران کرده است.

وی تصریح کرد: عمیحای الیاهو وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی که ادعا می شود از مشارکت در کابینه این رژیم تعلیق شده است، در نشست امروز به صورت تلفنی رأی داده است.

اسامه حمدان تأکید کرد: تهدید و درخواست الیاهو برای بمباران هسته ای غزه، اعتراف صریحی مبنی بر در اختیار داشتن بمب هسته ای برای اسرائیل است.

عضو ارشد جنبش حماس همچنین گفت: هیچ کدام از آوارگانی که به دلیل بمباران رژیم صهیونیستی آواره شده اند و حتی اتباع خارجی که سفارتخانه هایشان با آنها تماس گرفته بودند از بمباران این رژیم جان سالم به در نبرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح شنبه آوارگان فلسطینی را که برای درامان ماندن از بمباران این رژیم به بیمارستان کودکان النصر پناه برده بودند، هدف قرار داد که در نتیجه آن، شماری از آوارگان فلسطینی شهید و زخمی شده اند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه نیز دروازه ورودی بیمارستان الشفاء در غزه را بمباران کردند که بر اثر آن ۶۰ فلسطینی شهید و زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.